Naslovna fotografija: Trasa Formin – Ormož (Foto: Zdravko Munda)

Kot je znano so po več kot dveh desetletjih čakanja in po vseh »peripetijah« v zvezi z novo cesto Ormož – Gorišnica – Markovci, lani septembra na trasi nesrečne ceste le zabrneli stroji. Cesta bo pomembno prispevala k razvoju prometnega sistema podravske regije in povečanju prometne varnosti, gotovo pa bo »pika na i« boljšim pogojem za razvoj gospodarstva in turizma v občin Ormož in ostalih spodnje-podravskih občin.  Dela potekajo po načrtih:

Gradnja ceste poteka že 7 mesecev. Cesto med Ormožem in Markovci gradi DARS. V načrtih pred 20 leti je bila predvidena kot hitra, končno pa bo to nadstandardna glavna cesta. Vrednost gradnje je 85 milijonov evrov, zgradili bodo 16 kilometrov dvopasovnice, mostova čez dravski kanal in Pesnico, mostove čez kanal v Bukovcih in Zagojičih, v Gorišnici pa podaljšali v nadvoze čez novo cesto.    Trenutno tako glavnina del poteka na 10,36 kilometrov dolgem odseku  Ormož-Gorišnica,  kjer  za najzahtevnejši  objekt na trasi štejejo gradnjo mostu čez kanal Formin. Trenutno za gradnjo tega mostu potekajo še samo priprave. Potem sledi še odsek Gorišnica –Markovci, ki bo dolg 5,73 kilometrov.  Kar pomeni skupaj 16 kilometrov nove cestne povezave med Ormožem in Markovci.

Gradnja tako-imenovane nadstandardne ceste bo trajala dve leti in pol, skupaj 30 mesecev, predviden rok za izgradnjo so prvi meseci leta 2027.   Glavni izvajalec del je pomurski Pomgrad, partnerja pa Cestno podjetje Ptuj in VOC Celje. Za celovito rešitev prometne problematike v Spodnjem Podravju bi sicer bilo treba čim prej izvesti vse potrebno za začetek gradnje ptujske obvoznice, kar pomeni še novo cestno povezavo od Markovcev skozi Ptuj do podravske avtoceste… Več v oddaji UTRIP ORMOŽA, 27.02.2025 ob 20.uri.