Minuli teden je v Beli dvorani Grajske pristave v Ormožu potekal Medobčinski otroški parlament, ki ga organizira Medobčinska zveza prijateljev mladine Ormož. Sodelovale so ekipe mladih parlamentarcev iz OŠ: Ormož, Ivanjkovci, Velika Nedelja, Miklavž pri Ormožu, »Stanka Vraza« in Središče ob Dravi ter Sveti Tomaž. Kot šola gostiteljica je letos nastopila OŠ Miklavž pri Ormožu. In ekipa imenovane šole se je letos udeležila tudi 29. nacionalnega otroškega parlamenta, ki je potekal danes (8.aprila) v Ljubljani.
Otroški parlament letos še drugič razpravlja na temo »šolstvo in šolski sistem«. Kot je bilo slišati, mladi veliko pozornosti namenjajo medsebojnim odnosom na šoli, a je v debati, ki jo je vodil študent prava in svetnik v ormoškem Občinskem svetu Urh Lukman, (ki je nekoč bil šolar v OŠ Miklavž pri Ormožu), bilo slišati kar precej samokritičnost glede na odnose do staršev oziroma starejših, in tudi obratno. Večina se jih je strinjala, da pa je za šolarje dobro poskrbljeno, da so šolske zgradbe urejene, učni načrti zadovoljivi.


Otroški parlament predstavlja vzgojo otrok in mladostnikov za demokracijo

Kot oblike demokratičnega dialoga se izvajajo v vseh šolah po Sloveniji, nadgradijo se s parlamenti na občinski in regionalni ravni in se zaključijo na nacionalnem otroškem parlamentu. Pomeni tudi obliko sodelovanja otrok v družbenem dogajanju ter pridobivanje znanj o človekovih in državljanskih pravicah. V bistvu gre za javno tribuno otrok na temo, ki jo izberejo osnovnošolci na državnem otroškem parlamentu.

V otroškem parlamentu sodelujejo osnovnošolci, ki so jim v šolah v pomoč ravnatelji, mentorji, učitelji in svetovalni delavci. Izven šole pa sodelavci Zveze prijateljev mladine Slovenije. Osnovnošolci zaključujejo svoje razprave na državnem otroškem parlamentu, kjer izberejo tudi teme parlamentarnih razprav za prihodnje leto.