Alenka Bratušek – ministrica za infrastrukturo si je danes v spremstvu članov uprave DARSa Davida Skornška in Alenke Muhič ogledala gradbišče na trasi nove ceste Ormož – Gorišnica – Markovci.
Ministrica Alenka Bratušek pravi, da je s potekom del, ki tečejo po načrtih , zadovoljna in dodaja: »Za celovito rešitev prometne problematike v Spodnjem Podravju bo sicer treba čim prej izvesti vse potrebno za začetek gradnje ptujske obvoznice, torej povezavo od Markovcev skozi Ptuj do podravske avtoceste.« In kot je v nadaljevanju povedala Alenka Muhič – članice uprave DARSa, je trasa za odsek Markovci – Ptuj z nosilci prostora in lokalnimi skupnostmi tudi že urejena, tako da so strokovne podlage za DPN že v pripravi.
Kot je znano so po več kot dveh desetletjih čakanja in po vseh »peripetijah« v zvezi z novo cesto Ormož – Gorišnica – Markovci, septembra na trasi nesrečne ceste le zabrneli stroji. Cesta bo pomembno prispevala k razvoju prometnega sistema podravske regije in povečanju prometne varnosti, gotovo pa bo pika na i boljšim pogojem za razvoj gospodarstva in turizma v občin Ormož in ostalih spodnje-podravskih občin.
DARS je gradnjo ceste zaupal konzorciju gradbincev s Pomgradom na čelu. Pomursko podjetje bo, skupaj z družbama VOC Celje in Cestnim podjetjem Ptuj – cesto gradilo za 69,4 milijona evrov. Z novelacijo investicijskega načrta je bila vrednost investicije sicer ocenjena na več kot 80 milijonov evrov. Cesta, ki je po načrtih izpred 20 let bila predvidena kot hitra, bo sedaj nadstandardna glavna cesta, je dejal David Skornšek, član uprave DARSa in dodal, da bo gradnja nove ceste Ormož – Gorišnica – Markovci bo potekala 30 mesecev in bo predvidoma zaključena v prvih mesecih leta 2027. Skupna dolžina odseka dvopasovne glavne ceste Ormož –Gorišnica–Markovci znaša 16 kilometrov. V sklopu gradnje bodo zgrajeni štirje nadvozi, 270 metrov dolg most čez kanal Hidroelektrarne Formin, most prek Pesnice, dva zunaj-nivojska priključka, ob tem pa bodo prestavili en odsek sedanje glavne ceste in lokalne ceste v skupni dolžni 1,47 kilometra, ter poljske poti v skupni dolžini 5,58 kilometra, s tem, da je na pododseku Ormož – Gorišnica, ki bo dolg v 10,36 kilometra,195 metrov dolg in 12 metrov širok viadukt Sejanca že zgrajen. Trenutno dela potekajo na treh točkah vzdolž trase nove ceste. Na terenu je okrog 50 delavcev, najobsežnejše gradbišče je trenutno na začetku oziroma na vstopnem terenu s strani Ormoža, pred viaduktom in na drugi strani viadukta Sejanca.