Največji slovenski vinar družba P&F Jeruzalem je leto 2015, po veliki izgubi leta 2014, zaključila z okrog 650.000 evrov dobička. Tako so lani uspeli prodajo vin dvigniti na 10,4 milijona, kar pomeni 2,4 milijona več kot leto prej, je na današnji novinarski konferenci povedal direktor in glavni enolog v kleti MITJA HERGA. Uvodoma pa je dejal, da so lani tudi formalno združili ormoško in ljutomersko klet pod imenom »P&F Jeruzalem.«.
Pridelali so več kot 4,2 milijona visoko kakovostnega vina in na slovenskem trgu dosegli kar 19,3 odstotno rast prodaje. Novi letnik 2015, ki prinaša zares enkratna vina, pa v klet že prinaša prve medalje: Na svetovno priznanem ocenjevanju Berliner Wine Trophy v Nemčiji je zlato medaljo prejel Sauvignon & Sivi pinot 2015. Na ocenjevanju Mundusvini 2016 pa je srebrno medaljo prejel Sauvignon Blanc & Pinot Grigio 2015 iz linije Gomila.
Največjo rast prodaje so dosegli v segmentu penin oz. visoko kakovostnih vin z dodano vrednostjo.
Klet nadaljuje s prodorom in vse uspešnejšo prodajo na tujih trgih, kar potrjuje izvozno usmerjenost podjetja. Kljub količinsko manjšemu letniku 2014, so uspeli ohraniti svoj tržni delež. Trenutno so z vini prisotni v 26 državah po svetu, največji izvozni trg predstavlja Nizozemska, sledijo pa ji Anglija in Hrvaška. K uspešni prodaji v tujini so zagotovo pripomogle tudi številne mednarodne nagrade za kakovost vin, lani so jih skupaj zbrali 44, je dejal Herga in dodal, da v letu 2016 načrtujejo prodajo 7 milijonov steklenic belega in rdečega vina. Na domačem trgu želijo doseči rast prodaje za 17 odstotkov, ključni pa so vsi trije programi – penine, buteljke in program. V letu 2016 je tako cilj nadaljnja rast prihodkov in sicer na 13 milijonov evrov. Na izvoznih trgih ponovno pričakujemo največjo prodajo na trgih Nizozemske, Anglije in Hrvaške. Kot perspektivna tržišča, kjer pričakujemo večjo rast, pa so se pokazala Brazilija, ZDA in Poljska, tako da v tujini v letu 2016 načrtujejo kar 60 odstotno rast prodaje.
Za investicije v letošnjem letu P&F Jeruzalem namenja 1,4 milijone evrov. Načrtujejo obnovo 30 hektarov vinogradov v Ljutomersko-Ormoških goricah in investicije v vinogradniško mehanizacijo; obnovili bodo fermentacijsko halo št. 2 v Ormožu, povečali pa bodo tudi fermentacijske kapacitete v Ljutomerski kleti in poskrbeli za investicijo v vinarsko opremo ter laboratorij za izvajanje dodatnih analiz. Z načrtovanimi investicijami bodo pridobili še bolj kakovostne pogoje za izvajanje fermentacije in posledično tudi višjo kakovost končnega izdelka, za zaposlene pa boljše delovne pogoje, je poudaril direktor.
Na področju marketinških aktivnosti so v podjetju letos zastavili novo strategijo. Novi načrti so usmerjeni v turizem in obnovo objektov, sploh pa si želijo oživeti Jeruzalemsko vinsko turistično cesto in povezati ponudnike ob njej. V načrtu imajo obnovo Zidanice Malek, ki bi v bodoče omogočala prestižne prireditve in še atraktivnejšo turistično točko.
POSNETEK novinarske konference v celoti, si boste lahko ogledali v oddaji AKTUALNO, jutri, v petek, 25. marca ob 21.15 uri na programu KTV ORMOŽ, prispevek pa v oddaji UTRIP ORMOŽA, 31.marca.