Destinacija Jeruzalem Slovenija je  s poslovnim modelom »razpršeni hotel«, minuli teden na prestižni turistični borzi v Berlinu, (ki velja za najpomembnejši svetovni dogodek na področju turizma), v kategoriji »destinacijski management« osvojila PRVO mesto. Gre za izjemen mednarodni uspeh, in dokaz, da se Destinacija Jeruzalem Slovenija lahko kosa tudi  z najboljšimi (morda) bolj prepoznavnimi trajnostnimi destinacijami na svetu. 

 

Gre za tridnevni dogodek v Berlinu, ki predstavlja eno največjih in najpomembnejših turističnih borz na svetu, v okviru katerega pa razglasijo tudi 100 najboljših trajnostnih zgodb na svetu za minulo leto, razdeljenih v šest kategorij.  Letos se je predstavilo 5800 turističnih ponudnikov  iz 170 držav. Slovenija je pod okriljem Slovenske turistične organizacije sodelovala skupaj s 27 slovenskimi turističnimi destinacijami in ponudniki ter prejela  8 nagrad oziroma priznanj v različnih kategorijah, ampak  PRVIČ prvo mesto, ki pa ga je letos za najboljšo destinacijo v kategoriji upravljanja trajnosti prejela destinacija Jeruzalem Slovenija in sicer za poslovni model »razpršeni hotel«. Direktor JZ za turizem, kulturo in šport občine Ormož Andrej Vršič navdušenja ne skriva, da gre za dosežek, ki je dokaz trdega dela in predanosti občin Ormož, Središče od Dravi in ​​Sveti Tomaž, ki so ustanoviteljice Destinacije Jeruzalem Slovenija, ter vseh deležnikov in prebivalcev domačih občin, ter podpore Razvojno raziskovalnega centra Ormož, podjetja ProVITAL oziroma dr. Tanje Lešnik Štuhec iz Šentilja in Javnega zavoda za turizem, kulturo in šport Občine Ormož.

Javni zavod za turizem, kulturo in šport občine Ormož je letos v konkurenci turističnih ponudb v okviru Destinacije Jeruzalem Slovenija sodeloval tretjič. Leta 2022 so konkurirali s postajališči za avtodome, leta 2023 z naravnim rezervatom Lagune Ormož, in za leto 2024 s poslovnim modelom »razpršeni hotel«.

 V kategoriji “upravljanje destinacij”, kjer se ocenjuje učinkovito upravljanje s strategijami upravljanja obiskovalcev in sodelovalnih ukrepov,  je za nagrade poleg Destinacije Jeruzalem Slovenija,  bilo nominiranih še 5  destinacij,  in sicer iz Avstralije, Laosa, Tajvana, Peruja in Hrvaške. Tretje mesto je prejelo mesto tradicionalne laoške kulturne dediščine v državi LAOS, drugo ena izmed slikovitih obal v AVSTRALIJI, in PRVO poslovni model »razpršeni hotel« DESTINACIJA JERUZALEM.