Novo postajališče ob železnici v kraju Osluševci je bilo zgrajeno v sklopu obnove proge Pragersko – Hodoš in je zaradi tehničnih težav na uporabo oziroma odprtje čakalo dobri dve leti. Peron je namreč zgrajen v višini dobrega pol metra (0,55 m) nad gornjim robom tirnice, kar ustreza trenutnim standardom, vendar se je pojavil problem, da višina perona ne ustreza sistemu odpiranja vrat na potniških vlakih – fiatih.

Zato so se slovenske železnice lotile predelave sistema odpiranja vrat. Še vedno pa se občasno pojavijo manjše težavice, ki pa sicer ne vplivajo na varnost potnikov. Kar je seveda tudi najbolj pomembno.

Novo postajališče je zgrajeno zraven starega postajališča. Zgrajen je nov peron dolžine 150 m in širine 2,5m, na peronu je zavetišče za potnike, vitrina za vozni red, klopi, ter seveda razsvetljava celotnega perona.
Starega postajališča v Osluševcih ne uporabljajo več in je trenutno tudi onemogočen dostop do njega. V kratkem pa ga bodo SŽ tudi porušile.

Med delavniki se na železniškem postajališču OSLUŠEVCI ustavi 17 potniških vlakov, čez vikend le nekaj. Novo urejeno postajališče je za kraj velika pridobitev in bo na vlak privabilo več potnikov.
Uporabnike zaenkrat moti le še neurejena okolica, ki bode v oči. Železnica bi naj za gradnjo samega postajališča v Osluševcih že porabila preveč, kot je bilo načrtovano in je tako za ureditev okolice zmanjkalo denarja.
Oslušovčani seveda radi pogledajo postajališče v Veliki Nedelji, ki so ga železnice obnavljale istočasno kot v Osluševcih; a so v Veliki Nedelji vzorno uredili tudi okolico!